torsdag 6. mars 2014

Mine "nye" fine lamper

                             


                             Nye lamper i stuevinduene.................


Hei igjen! Jeg har ikke vist dere de fine lampene jeg har kjøpt og fått i gave til stuevinduene. Vi har kun 2 vinduer i stua, så da kan man skeje ut litt mer enn om man har feks 5 vinduer...:-)

Lampene heter Marielle og er kjøpt på Skeidar. Begge blei heldigvis kjøpt på salg. Jeg skulle gjerne hatt en eller to stk til skjenken og konsollbordet i stua...men nå skal det sies at jeg ELSKER lamper!! Det kan nok ha en sammenheng med at jeg ser så dårlig....jeg er jo overlangsynt og sykt skjeve hornhinner. Jeg har bare 30% syn på det ene øyet. 










I dag er det en litt dårlig dag for meg , og jeg tenker og jeg tenker. Kunne ønske jeg hadde mer energi og overskudd. Jeg ligger litt på etterskudd etter å ha vært syk siden jeg var 13, men jeg syns at jeg har et flott liv, og jeg elsker de jeg har rundt meg av hele mitt hjerte...:-)



Til vi snakkes igjen.....klem


                                              ELISABETH

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar