mandag 17. mars 2014

Siden sist.....

Jeg har nettopp kommet hjem etter å ha vært en liten uke på sykehuset. Jeg husker bare noen små glimt, men jeg har vært innlagt på SiV og har hatt et epelektiskt anfall, og jeg har falt og har knekt foten og tærna mine. Armen min er blå og full av kutt etter at jeg falt på badet og knuste badebalja til lillegutt... Hva skal jeg si? Maks uflaks, eller at det ikke kom som noen overraskelse? Jeg blei ikke sjokkert over å få diagnosen. Noe har liggi å ulma i underbevisstheten min, så jeg er ikke sjokkert. Jeg må dessverre levere fra meg sertifikatet mitt! Det syns jeg ikke er moro siden mannen min ikke har lappen! Men jeg overlever nok. Det jeg bekymrer meg for er at jeg kommer til å isolere meg. Det har jeg gjort tidligere når jeg ikke har kunnet kjørt... Men jeg skal skjerpe meg, og vise fylkeskommunen at jeg skal klare å være anfallsfri i ett år...;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar