onsdag 5. mars 2014

Våken i natten



Nye bilder fra stua vår...:-) 

Da dere var innom meg sist gang jeg viste frem bilder av en hvit salong, men nå har vi kjøpt oss ny! g vi er så fornøyde over dette valget. 
Nå har den nye sofaen skinn i bunn, og jeg liker ikke skinnsofaer, men skinnet syns minimalt. Komforten vant denne gangen. Så her kryper vi alle opp i alle de deilige putene og kosedr oss med pledd...;-)
Vi har nytt sofabord også. Vi gikk for ett hvitt Yorkbord, selv om resten av møblene i stua er sorte.. Vi har jo den hvite gostolen og, men bortsett fra det, så er det sort. 

Jeg er også veldig fornøyd med de store lysestakene jeg har på bordet. De er faktisk kjøpt hos Kid!....:-) og den fine bollen fikk jeg snusen i på fb. De var til halv pris på Mestergrønn i Sandefjord, så jeg ringte, og fikk holdt av tre blomsterpotter. Jeg fikk litt sjokk da vi henta de 3 pottene og det viste seg å være 3 svære krukker! Men fine og billige var de. Så det var et vellykket kjøp.




Sender dere som er innom meg en klem og ønsker om en fin onsdag!!


                                      ELISABETH

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar