mandag 7. april 2014

Her skjer det ting...

Hei igjen!
Jeg vet at jeg er alt for lite aktiv her, og at jeg har få lesere. Men det er noen som liker å lese å lese om meg :-)

Siden sist har det skjedd utrolig mye med meg. Jeg fikk et anfall, og falt og knakk tærne og foten min. I tillegg så fikk jeg flere kutt og sår på armen. Jeg blei henta av ambulansen og kjørt til Tønsberg. Der blei det tatt uendelig mye med MR, røntgen,blodprøver osv. Og det viser seg at jeg har fått epilepsi!!!:( men det kommer ikke som noe sjokk. Jeg har flere ganger mista følelsen i kroppen min, ikke klart og prate og har hatt rykninger. Tankene har vært borti epilepsi flere ganger, men jeg har tenkt på lappen, og har derfor ikke sagt noe. Så nå kan jeg ikke kjøre bil mere. Min forrige lege sa at jeg hadde en sort prikk i hjernen min tidligere. Håper det bare er epilepsien. Gruer meg til MR.

Siden sist har jeg endelig fått besøk av en ergoterapaut som har gitt meg fine hjelpemidler. Kan nevne dusjstol,da føler jeg meg ikke gammel, rullator, som jeg faktisk bruker hele tida. Den er genial! Hvorfor fikk jeg ikke en sånn da jeg var gravid? Kjekk sak. Og så har jeg fått ...rullestol! Jeg trenger den jo, men jeg syns det er flaut å bli kjørt rundt i den. Den jeg har nå har jeg bare til lånes., Det blir laga en ny til meg muligens.

Så siden det har skjedd så mye med meg, så har SiV bestemt at jeg skal ta Gastric Bypass. Og det er det jeg ønsket å få.
Det er en vanskelig tid foran meg nå med smerter, og en kostholdsplan på 900 cal i døgnet. Det blir knekkebrød dagen lang ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar