torsdag 24. april 2014

Nå går det endelig nedover

Hei igjen! Det er ikke så mange som leser det jeg skriver, men å skrive her blir litt som å skrive dagbok....

At jeg sliter med overvekt er vel ikke noen hemmelighet. Og at jeg skal ta overvektskirurgi. Det nærmer seg dato for innleggelse, men jeg er redd for at de ikke vil operere likevel Pga helsa mi.
Sist gang jeg var på sykehuset måtte jeg veie meg, og resultatet var til å føle på....jeg har aldri vært så stor før. Jeg hadde gips på da, og legen sa at de helst så at jeg gikk ned noen få kilo før operasjonen. Det blir ikke lett sa jeg da det ikke blir mest trim med gips på....men nå har jeg vært på vekta, og jeg har gått ned 8-9 kg siden siste måling! Jeg går på SiVs knekkebrødkur, og det har gått veldig greit. Jeg har vel aldri spist så mye mat før. Hehe. Jeg legger ut oppskrifta på fb

Ellers så venter jeg på at jeg skal til nevrolog på siV for å få svar på om jeg har fått Ms eller ikke. Det er ikke noe gøy å vente på et sånt svar. Jeg har så og si alle symptomene på ms, og blir ikke sjokkertover en evt diagnose. Men jeg krysser fingrene og håper på det beste:-) nei, det er vel på tide å få litt mer søvn ;) men gå gjerne inn på fbsida mi og kopier knekkebrødkuren

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar